2010. február 22., hétfő

Hajónapló 2.

Már régen nem írtam a hajónaplómba.. pedig azóta ezernyi kalandot bejártam. Ma épp a tündérek szigeténél jártam és újra rácsodálkoztam arra az élő energiahálóra mi mindennel összeköt bennünket.

gyönyörűen énekelnek, táncolnak, beszélnek a fák.. ha engedjük meghallani tanításaik..

tündér-nyelven

tündér-szóval

lélek-utazásos jóval.

Nap ragyogta kupolával,
szélfújta kékes tájjal
ott jártam én Tündérhonban
oly rég látott otthonomban.


ma legyen elég ennyi a varázsból..

jó éjt..!

2 megjegyzés:

  1. Drága Szil!

    Egyvégtében végigolvastam az összes írásodat itt. Gyönyörűek, mint te magad, kívül-belül!

    Szeretettel,

    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm..az szép teljesítmény.. így nekiülni és egyben elolvasni.. ez külön megható.

    ölelés

    Szil

    VálaszTörlés