2010. január 15., péntek

Nagyon régen..

".. I could not remember
what it was to me..
.. I could not remember
what it was to me.. "

nagyon régen volt amikor ott laktam, bent a jeges világok széleit őrző óriás szellemalakok között.. amikor otthon voltam.. szeretnék visszatalálni oda..

.. amikor a versek életre kelnek..
tudod annyi szó van az Univerzumban.. tudod vannak kacéran keringő szavak... körbevesznek, nem engednek.. csak táncolnak veled könnyedén.. vannak éles lándzsát hegyesző, éber tekintetű harcosok.. és vannak gyógyító szavak.. feloldozó szavak.. áldott szavak.. melyek meggyógyítják a sebeinket..

"I reached out and caught
a last remaining thread..
I reached out and caught
a last remaining thread.."

Mindig hittem a szavak erejében.. még most is bízom.. amikor sebesülten vonszolom magam.. szívem összetört darabkáit illesztem össze .. hogy új tükröt tartsak magam elé..
Spenzzano azt mondja senki sem tudja összetörni a szíved.. az egoról beszél..a gyógyító felismerésekről..
Vajon akkor miért fáj? vajon hol van amit illúziónak nevezünk?
vajon miért nehéz az elengedés?

üres pohár.. vagy tele pohár.. nekem tulajdonképpen jó.. milliók éheznek, fáznak, húzódnak menekült táborokba.. most épp Haitin a szenvedés sora.. megannyian elveszítették a családjukat.. a mi kis országunk kész paradicsom ehhez képest..

az önző én.. segíti a túlélést mondaná egy biológus..

szeretnék emlékezni.. arra amikor egységben voltam.. arra a pillanatra amikor én magam vagyok a föld.. s a Föld az én gyermekem..

tegnap kimentem sétálni Zengivel, aki boldogan szökik ki azóta is mióta ránk hozta a frászt szilveszterkor.. de szerencsére hamar megkerül.

Kint a januári fagy ellenére.. a mezőn ellenállhatatlan kényszert éreztem, hogy a Földanyát megöleljem..

lefeküdtem, kabátban, sapkáben.. s beledőltem a Földanya ölelésébe.. a szürke ég elterült felettem.. én belesüllyedtem a föld gyógyító ölelésébe és most Zengi lett a nagy.. a kutya felettem magasodott, szeretettel szaglászta meg arcom.. milyen kedves óriás.. mellém feküdt és játszani hívott..

"Then I remembered
how this small strip
once fitted something
that I had lost
very long ago..
very long ago...
very long ago..."

a szürke ég .. finom paplanként borult fölém.. könnyűszárnyú madarak húztak el felettem..
s akkor újra megéreztem a nyugalmat, a boldogságot.. a jókedvet... csodás pillanat volt..
jó megölelni Földanyát.. újra és újra visszatérni..

"When the painting is complete
what is happening in the space
beyond its boundaries?
When the song is finished off
what can be heard as the last notes
fade away? "

/részlet Carolyn H. Testimony c dalából/

CAROLYN MÁJUSBAN itt lesz, ezen az áldott földön!!!!!!!!! A New Moon erejét kérem, hogy sokan legyünk, akik ünneplik majd a találkozást!

ma az Új Hold idején.. kívánom neked.. csak növekedj.. szárnyalj.. s sose feledd el.. a Te erőd SENKI nem veheti el!!!!!!!!!!!!!

Minden nyugtalanságom eltűnik..mert ...

Hajóm bekormányozom a Barátok Szigetére.. s szerető kunyhójukban ma nyugodtan alszom majd.. tartsatok szorosan.. erős szívetek értem is dobogjon.. s a Warrior reggelre visszatér!

Áldás a Tanítóknak..

ölelés

Szilvándor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése