2010. január 12., kedd

Sötét Hold

A Sötét Hold mindig segíti az elengedést.. ez az Ő kiváltsága, készen áll, hogy sötétjével, fekete ollójával elvágja a régi szálakat..

ma elmentem Hozzá, a Hegy Szelleméhez. Átvágtam a Félelmek Ösvényén...a sötétség érkeztével csak lábaimban bízhattam.. a Fák finom szellemei körbevettek, ahogy megöleltem őket. A völgy ködébe suttogtam szavaim.. a Köd Asszonyai megérintették a szívem.

A Hegy Szelleme nem is látszott a nagy sötétlő estében, de tudtam, hogy ott van.. szilárd ereje erőt adott, hogy folytassam utam.
...
később visszavonultam .. és akkor meghallottam.. uhuhhu.. évek óta várom ezt a percet.. a baglyok, az éjszaka szemei válaszoltak szavaimra.. megerősítettem szövetségem a Földanyával és elindultam haza.

Otthon a tűz fénye mellett elégettem sajgó sebeim, csatát vesztett tereim felhördült emlékeit. Sötétlő Hold erejében üldögélt az Úrnő .. és átvette fájdalmaim.. tűzbe dobott üzeneteim..

Köszönet és áldás .. hadd jöjjön az újjászületés.. menjen mindaz ami teher, ami már csak a múlt megkopott, levedlett álruhája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése